news_banner (2)

News

WNE hè specializatu in a mudificazione di i vostri pezzi d'auto

WNE Auto Refit Parts hè una sucietà di pruduzzione è cummerciale prufessiunali cinese chì integra l'industria è u cummerciu, a ricerca è u sviluppu indipendenti, chì sustene campioni persunalizati, è i prudutti di a serie di refit JDM.
Cum'è una sucietà cun bona reputazione, a nostra cumpagnia furnisce à i clienti novi prudutti d'alta qualità è servizii di prima classe.Cù una larga gamma, una qualità eccellente, un prezzu raghjone è servizii d'alta qualità, a cumpagnia hà vintu è mantene una reputazione per furnisce prudutti affidabili è innovativi, consegna affidabile è puntuale, soluzioni di persunalizazione di u produttu è servizii eccellenti per parechji anni.

Ci sò tanti tipi di teste di marcia.Pudete installà quellu chì ti piace.Tuttavia, ci sò diverse dimensioni.I metudi di fissazione sò spartuti in dui tipi: tippu è tipu di serratura à viti.materiali più plastica, gomma, metallu, log o mischia In fondu, cum'è questu!

Pigliate Ximei cum'è un esempiu.Per a so testa di ingranaggi bloccata, prima misurà u diametru di a leva di direzzione di u filu, dopu aduprà viti per cambià a testa di pusizione fissa.

nutizie 3

Hè megliu testa senza mudellu incisu ingranaggi, perchè ùn hè micca necessariu attente à l'angolo di simmetria, esse chjusu.S'ellu hè aduprata à u latu di u fondu, a lunghezza ogni impedisce di allentà in casu di l'applicazione di forza di tre punti irregolari operazione di quadru feroce.

Fattu !Sustituitu una bella manera faciule più simplice di mantene l'atmosfera di cumbattimentu di a vittura.Hè cunsigliatu di cumprà materiali metallichi, chì ùn sò micca solu texture, ma ancu durable.

Migliora l'atmosfera di cummattimentu in vittura è cambia in una bella cambio di marcia.

A cumpagnia hà una squadra di vendita prufessiunale.In ordine per furnisce cù introduzione di produttu prufessiunale è serviziu, a cumpagnia vi urganizà furmazione di tantu in tantu.A cumpagnia hà ancu una squadra di imballaggio prufessiunale per assicurà chì l'articuli sò consegnati à i clienti à tempu è cù alta qualità.

A cumpagnia hà ancu una sala di mostra prufessiunale per facilità à i clienti per visità è visità, è a cumpagnia participà ancu à esibizioni di prudutti naziunali è stranieri da u tempu à u tempu, chì hè cunvenutu per i clienti di tuttu u mondu per visità è visità.


Tempu di Postu: Nov-10-2022